Порізка рулонів

Один із напрямків роботи компанії ЄВРОМЕТАЛ – поставка європейської рулонної сталі і порізка “товстого” штрипсу. В даному випадку під “товстим” штрипсом ми маємо на увазі товщини рулону від 2 до 8 мм. Для українського ринку, на якому послуги порізки рулонної сталі дуже обмежені, такі товщини сміливо можна називати великими.

Рулон горячекатаныйІ справа тут не тільки в товщині – якщо ми говоримо про те, щоб порізати рулон листової сталі товщиною 5 мм на 3 або 4 смуги шириною від 120-150 мм, то технологічно це можливо зробити, а ось якщо Замовнику потрібен з цього рулону штрипс шириною 20, 30 або 50 мм, то в Україні це зробити неможливо в принципі. Що вже говорити про рулони товщиною 6 або 8 мм.

ШтрипсПодібна ситуація на ринку послуг поздовжнього різання рулонної сталі привела навіть до того, що деякі виробники металовиробів впевнені, що такий штрипс (невеликої ширини або товщиною 8 мм) в принципі неможливо порізати! Тому багато хто, як вихід із ситуації, продовжує використовувати на виробництві листи, порізані на штрипс за допомогою плазмової або лазерної різки.

 

Чи варто говорити, що якість такої сировини:

а. набагато гірша
б. набагато дорожча

Як приклад, можемо навести одного із наших клієнтів, що виготовляє та ремонтує шнеки для сільськогосподарської техніки. До моменту початку співпраці з нашою компанією вони змушені були використовувати саме листи, порізані лазером на смуги або порубані на гільйотинних ножицях, що, по-перше, робило їх продукцію дорожчою, а, по-друге, всі виготовлені шнеки були зіставними з кількох частин!!!

Компанія Єврометал не просто вирішила проблему Клієнта, запропонувавши їм порізку рулонної сталі товщиною до 8 мм, а й забезпечила поставку сталевих рулонів європейського виробництва. Після кількох пробних поставок, Клієнт повністю перейшов на виготовлення своєї продукції з європейського рулонного прокату, оскільки якість самих рулонів на порядок вища вітчизняних листів, які використовувались до цього моменту.

Отже, ось основні переваги, які роблять використання європейського листового металопрокату в рулонах більш вигідним:

  1. ЯКІСТЬ СТАЛІ. Навіть при порівнянні однакових марок сталі українського і європейського виробництва, європейський лист має настільки кращі механічні характеристики, що їх видно без додаткових досліджень – жорсткість, однорідність, якість поверхні …
  2. РІЗНОТОВЩИННІСТЬ! Це величезна проблема українських сталевих рулонів, на яку багато виробників не звертають уваги. Виходячи з досвіду абсолютної більшості наших клієнтів, різнотовщинність рулону по довжині завтовшки, наприклад, 5 мм, варіюється в середньому від 4,9 до 5,3 мм. Якщо порахувати середню товщину того ж рулону 5 мм, то вона складе “в плюсі” близько 4%. А це – прямі втрати виробника. А якщо ця продукція ще й цинкується, наприклад, то виробник також і за послугу цинкування автоматично переплачує 4%. А наскільки сильно різнотовщинність рулону впливає на тих виробників, хто в подальшому здійснює штампування? Якщо штамп розрахований на товщину 5 мм, то при попаданні в нього фрагмента смуги товщиною 5,4 мм вже робить штампування цієї ділянки неможливим або призводить до підвищеного зносу оснастки. Дуже чітко проблема більших від номінальної товщин рулону проявляється на початку і у кінці рулону. Доходить навіть до випадків, коли клієнт відрізає кілька перших і останніх витків рулону і не використовує його в подальшому. Рулони європейського виробництва якісно відрізняються від українських. Таке поняття як різнотовщинність практично відсутнє, а середня товщина рулону практично не відрізняється від номінальної. Таким чином, використання європейської рулонної сталі нівелює всі проблеми, описані в даному пункті.
  3. Телескопичность рулонаЯКІСТЬ НАМОТУВАННЯ І ЯКІСТЬ БІЧНИХ КРАЙОК. Для подальшої роботи з рулонним металопрокатом дуже важливим моментом є якість намотування і відсутність телескопічності, що досить часто зустрічається на українському гарячекатаному рулоні. Навіть, якщо рулон приходить від постачальника без надмірної телескопічності, то вона дуже легко з’являється під час кантування рулонів через недостатньо щільне намотування внутрішніх витків. Друга проблема – якість кромки на рулонах з необрізною кромкою. По-перше, вона часто буває з вм’ятинами від процесу завантаження, а, по-друге, її якість вимагає відрізати з боків значну ширину (до 30-40 мм), в той час як якість європейського рулону з необрізної кромкою дозволяє спокійно “вкластися” в 10 мм (так звана “обрізь”). Крім того, європейські гарячекатані рулони, що поставляються нашою компанією, мають стабільну ширину по всій довжині рулону, що не призведе до збільшення “обрізі” в процесі різання або, що ще гірше, псування крайніх смуг через зменшення ширини рулона.
  4. ВІДСУТНІСТЬ ВНУТРІШНІХ НАПРУЖЕНЬ ПО ВСІЙ ШИРИНІ РУЛОНА. Виробники, які багато працюють з рулонних металопрокатом, знають, наскільки відрізняються фізико-механічні властивості крайніх смуг від внутрішніх, навіть з одного рулону. Саме через наявність внутрішніх напружень, дуже часто крайні смуги погано піддаються подальшому вирівнюванню і використанню. Знову ж таке, це явище не зустрічається в рулонах європейського виробництва.
  5. КРАЩИЙ ОПІР КОРОЗІЇ. Всі наші клієнти, які стежать за цим показником, відзначають, що європейська сталь має набагато більшу опірність корозії. В однакових виробах, пофарбованих аналогічними лако-фарбовими матеріалами, саме на виробах з української сталі корозія з’являється набагато раніше.

Саме тому, рулонна сталь європейського виробництва користується попитом у підприємств, що випускають якісну продукцію, а це:

  • виробники якісних металоконструкцій
  • автомобілебудвіники
  • виробники автобусів
  • виробники сільськогосподарської техніки
  • підприємства машинобудівної галузі
  • суднобудівники
  • виробники меблевої та іншої фурнітури

Компанія ЄВРОМЕТАЛ забезпечить Вас не тільки якісними рулонами від кращих європейських заводів, але й запропонує Вам послугу поздовжньої або поперечної порізки в залежності від конкретних потреб Вашого виробництва.

Крім гарячекатаних рулонів, ми займаємося поставками в Україну холоднокатаної сталі в рулонах або листах і виробництвом та поставками холоднокатаної смуги (штрипса) з унікальними технічними характеристиками.